6. februar 2013

Min tegning. Monster High!

Hei folkens, hvordan går det? Jeg håper veldig godt.
Vel, i dag er dagen 10 av utfordringen! Dagene går veldig fort.
I dag vil jeg snakke om min verste vane, virkelig er ikke så prangende, men min dårlige vane kanskje ikke liker kjøtt, ikke at det er vegetarianer, men ganske nær.
Jeg prøver å spise grønnsaker og matvarer som inneholder jern, du vet, kjøtt er svært viktig å holde seg sterk.


Vel nå la på 11 dager for at dette skal bli mer moro!
Min siste bilde tilhører Monster High, er en serie av ungdoms jenter monster. Jeg vet det er en tegneserie for små jenter, men jeg elsker klærne de bærer, så jeg bestemte meg for å tegne dem.


 

Du liker  Monster High?  /  Og mine tegninger?



1 kommentar:

  1. Jeg syntes du laver de pæneste tegninger i hele værten

    SvarSlett