1. februar 2013

Uregelmessighet

Hei jenter! Det siste jeg har gjort litt shopping, det kommer til klær og noen ting for starten av klassen. Senere kunne lage en video om det.

I dag jeg møter på den fjerde dagen av utfordringen, men det skjer at jeg ikke har noen frykt som har gått eller noe lignende. Så jeg bestemte meg for at i dag, vil jeg lage to oppføringer (dag 4 og 5) for å gjøre det mer behagelig for deg.

Dag 4 - Noe du gruer deg til

Som jeg nevnte tidligere har jeg ingen frykt for noe haha
Jeg kan si at jeg har en liten frykt for mørket, men det er noe dumt. Dessuten liker jeg ikke noen insekter, men regnes ikke som frykt, er ganske ekkelt.


Dag 5 - Noe du savner
Det er noe som jeg savner, er min katt som heter Peter (ja, samme navn som min bror). Han døde Den 31 desember 2012, men vi ikke vet hvorfor. Vi var alle veldig trist, fordi det var familiens kjæledyr. Vi hadde det fra veldig veldig pqueño, men hei, slike ting skjer.


























Du har en stor frykt? / Du går glipp av noen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar